Щоденник. Перший тиждень

 Так трапилось, що саме зараз я почала втілювати у життя те, що змогла зрозуміти у новому погляді на викладання предмету. Чому зараз? Бо з літа 2014 я занурилась у нові погляди, познайомилась, прочитала, поїздила по семінарах та тренінгах,
прослухала онлайн курси і знайшла багато інформації щодо нових підходів до викладання. Чому задумалась? Бо до мене на урок приходять розумні діти, я їх знаю п'ять чи шість років, знаю, на що вони здатні, а вони на уроці байдуже на тебе дивляться і їм ліньки відповісти на елементарні питання, на які  них точно є відповідь. Саме у серпні 2014 я познайомилась з платформою Moodle (опановую її досі). Цей весь час я не тільки вчилась, але й виробляла свій погляд на особливості опанування знаннями на уроці. Було багато відповідей, але й багато запитань. Зараз я побачила як це можна втілити і буду поступово це робити, створюючи відповідні матеріали як друковані, так і онлайн та поступово привчаючи учнів до самостійності. Що очікую? Уміння самостійно мислити та вчитись (це стосовно учнів).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Балада "Ой, летіла стріла"

Народознавство