Буду думати, бо на оцінку...

Змагання були  напруженими...
На виконання кожного завдання відводилась певна кількість часу та зараховувались тільки якісно зроблені завдання. Різні завдання оцінювалились різною кількістю балів, з чим учні могли познайомитись у прайсі на дошці

Моя мета була та, що учні повинні уважно слухати завдання, точно його виконувати, не витрачаючи час на зайву роботу, якісно, тобто правильно усе визначаючи та позначаючи, радитись у команді, якщо мають сумніви, допомагати один одному. Деякі учні були відсутні на попередньому уроці,тому акцентувала увагу, що їм треба допомогти, щоб вони виконували правильно.
Друге та третє завдання треба було виконати і здати протягом відведеного часу, але не після цього часу. Це завдання на стратегію (тактику) лідера. На аркушах були розташовані  словосполучення та речення так, що їх можна розрізати та розподілити між учасниками групи. Більшість лідерів не спрацювали. У майбутньому цю стратегію треба з ними проговорити, щоб навчити її використовувати та досягати успіху.
 Завдання можна було здати і відразу отримати зворотній звʹязок від мене, тобто я натякала правильно/неправильно або казала на що звернути увагу. Команди не усі скористались цією можливістю, що теж не додало їм балів.

Результат. Я намагалась перевірити відразу на уроці виконані роботи, то учні частково побачили бали. Але протягом дня було перевірено усе, і ми змогли підсумувати.
У підсумку можу сказати, що червоні та білі отримали дуже мало балів, бо не почули завдання сьогодні та не зосереджувались на матеріалі попереднього уроку. Тобто мій висновок був однозначний - знання отримуєш тоді, коли зацікавлений у цьому, а не тоді, коли просто прийшов послухати, і нічого не почув.
Команда зелених чудово виконувала завдання, але на оснанньому отримала нуль балів. Чому? Бо зізнались самі відразу: ми не дослухали усіх умов завдання (почали обговорення виконання, не дослухавши до кінця), а я оцінювала усі умови.
Найцікавіші були інші цифри - це скільки завдань було зроблено неякісно (біля назв команд у дужечках цифри), тобто скільки балів команди втратили.
Робота була напруженою, але попросили продовжувати подібні конкурси.
І закінчити хочеться фразою, яка пролунала на початку одного з двох уроків: "А, це на оцінку,- значить, треба думати..."
Учні звикли починати працювати на уроці не заради знань, а заради оцінки, що дуже погано для їх мотивації...

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Балада "Ой, летіла стріла"

Народознавство