Робота у командах
Життя ставить перед нами виклики.
Якщо на уроках учні будуть тільки сидіти та слухати, то скільки матеріалу вони запамʾятають та зрозуміють?Що ж робити у такому випадку. Саме тому на уроках ділимось на команди та намагаємось вирішити ту чи іншу навчальну проблему.
Так працювали у понеділок (01.10): завдання були різні (бліц-турнір - знайти відповіді за підручником, довести, що не є словосполученням, після виконання різних завдань вивести визначення словосполучення). А потім треба було згадати синтаксичний розбір словосполучення та особливості виписування словосполучень з речення.
Цікаві спостереження: учні включаються у роботу повільно. Маленьке уточнення: працюю цього року у обох групах класу, групи перемішались - є учні, які уже неоднарозово працювали у групах, і ті, що не знають, як себе вести у таких ситуаціях. Тому я їх вчу роботі у групах.
Моя мета на уроці була не тільки донести знання, а й звернути увагу учнів на їх зосередженість на роботі, розслабленості, неуважності тощо.
Тим більше, що у мене уже було заплановано роботу у командах на результат. Тому далі буде...
Молодець,так тримати
ВідповістиВидалити