Навчаймося протягом життя!

Вихваляюсь

Закінчила курс ще на початку вересня, а зараз отримала сертифікат

До речі, копірайтинг - дуже творча робота, хоча може бути марудною (розумію з висоти мого життєвого досвіду). А ще цікавіше - це сторітелінг. Поки я у цьому набиваю руку, сподіваюсь, що вам, мої читачі, подобається.


Корисну інформацію подати, як захоплюючу історію, не зважаючи скільки часу ти витратив на збір матеріалу. Так, саме про це я писала учора.

Знаю, що організатори допустили помилки. Але допис не про те.

Доступ до матеріалів у мене на рік, але треба впоратись швидше. Бо треба вже застосовувати усе, про що прослухала протягом курсу.

Навчаймося протягом життя!
#навчатись_протягом_життя #українською_залюбки #копірайтинг_сторітейлінг

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Балада "Ой, летіла стріла"

Народознавство