Публікації

Іменник (повторення вивченого у початковій школі - 5 клас)

Зображення
Для усіх, кому треба повторити усе про іменник на початку 5-го класу)

Становлення української мови

Зображення
Про мову: як особистість впливає на її розвиток

Успішне навчання

Зображення
Що важливо для нас зараз? Звісно, Пермога! І вона буде. І віримо, що якнайшвидше) Але ж треба дивитися далі, після Перемоги! У майбутньому нам усім треба освічене суспільство. Яким це суспільство повинно бути? Як навчати, щоб бути успішним? Що таке успішне навчання? Хочете вивчати або вдосконалювати українську мову? На усі ці запитання знайдете відповіді https://xn--80affa3aj0al.xn--80asehdb/#@ukrainckoyusalubki від Віти Прачової)

Моя мрія здійснилась!

Зображення
А про що може мріяти вчитель? Звичайно ж, про те, як зробити так, щоб учень розібрався у темі. Так зі мною сьогодні: тема "Сполучники". Не складна, але дуже важлива. Абстрактна - тому учні плутаються, особливо у визначенні сурядні/підрядні. Колись у мене був час - і я зробила дві вправи на сурядні сполучники, що легше було запам'ятати. Після того ніяк не знаходила час, щоб поєднати їх у вправи із підрядними.

А чи правильно ви звертаєтесь?

Зображення
Ввічливо, вказуючи ім'я, - усе це правильно, але для української мови цього замало. Будь-яка мова має свої особливості, українська теж. Це не означає, що подібного немає у інших мовах. Просто воно реалізується по-іншому або неповною мірою. Так, і про звертання та кличний відмінок. Дві категорії, які тісно пов'язані між собою: ми звертаємось, використовучи кличний відмінок. Саме для звертання у нашій мові є кличний відмінок іменника: звертанням бувають іменники і слова, які на них перетворились (перейшли у іменники).
Сторінок (31)Назад 345678910111213 Уперед