Чому ЗНО краще, ніж попередня система?


Батьки та учні. Успішно складені ЗНО: міфи та реальність

ЗНО. Навіщо складати? Що це таке?  Коли треба починати готуватись? Чи варто боятись? Як готуватись? Та багато інших питань виникає у батьків та дітей, коли починають замислюватись про майбутні іспити.
Починаю серію статей, щоб допомогти розібратись у цьому складному питанні.

Хто я? Я вчитель української мови та літератури. 20 років займалась викладанням у гімназії. Протягом цих років 19  була класним керівником. Мої учні здавали ЗНО з першого року,  коли його запровадили. Є багато тих, хто, отримавши тільки мої знання на уроках, йшли та здавали, маючи для себе високі результати. Випуск 2015 року (той рік, коли ДПА зробили у форматі ЗНО) – здав з дуже високими показниками. Ми посіли у рейтингу 295 місце по Україні, 15 – по області та 3 – по місту (а місті близько 140 шкіл). Що сприяло цьому? Активна постійна робота з підготовки до ЗНО. Ми це робили не тільки у кінці 11 класу, а починали процес раніше, і поступово йшли до мети.
Саме тому я хочу допомогти усім, хто мріє про успішне складання ЗНО.
І починаємо з факту, що форма ЗНО сприяє учням, які наполегливо вчаться, проявити свої уміння та навички, застосувати отримані знання та отримати високі бали.
І це, справді, так!
Це діє!
Бо неодноразово переконалась, що учні, зацікавлені у знаннях, мають високий або достатній результат!
Чому ЗНО це добре?
До ЗНО я застала час, коли у різних вузах екзамени проходили у різних формах: диктант, твір, тести (я зараз про мову). А якщо випускник намірився у два вузи, то йому треба, наприклад, уміти грамотно писати диктант і уміти писати на відмінно твори, бо такі вимоги у різних вузах. А це різні види робіт і до них треба готуватись окремо. Тести ЗНО допомогли не розпорошуватись, а зосередитись на вивченні матеріалу.
ДАЛІ БУДЕ…

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Балада "Ой, летіла стріла"

Народознавство