Я перетворила тест на тренажер!


🎯Ви неймовірні! Ті, хто уже пройшов перший тест! Я вами пишаюсь! Хай не усе вдалось, але наполегливість – шлях до успіху. Працюймо над собою далі.

‼️Щовівторка ми вдосконалюємо грамотність. Так! Ми тренуємось. Я недарма написала коментарі до багатьох завдань у попередньому тесті. Ви можете пройти його ще раз – і я навіть наполягаю на цьому! Тренуймось! Пишіть ваше ім’я вдруге, втретє тощо. Бо наша мета вдосконалитись – то ж уперед усі, хто не встиг минулого разу або хто бажає освіжити свої знання (покликання до тесту 1 https://forms.gle/fSd1WLfpRgcZ1Sq97)

❤️Шкода, що не пристали на пропозицію щодо розіграшу консультації. Розумію, що не завжди хочеться бути публічним. Але продовжуйте бути активними (працюйте з тестом)! А бонусом для усіх, хто пройшов тест 1, буде гра-тренажер на тему: «Правопис префікса з-». Завтра увечері на ваші електронні адреси надійде лист, у якому буде покликання на гру та коментар, як це працює.

❤️Поширте допис, щоб якомога більше людей до нас приєдналось

🗣А зараз тест цього вівторка!

Зважте, що ви можете проходити його кілька разів.
Порада: проходьте кілька днів підряд, поки не доведете до автоматизму
https://forms.gle/CJ89pAyvLQfrWH9j8

Вдосконалюймось разом)
#українськоюзалюбки

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Балада "Ой, летіла стріла"

Народознавство