Котра година?
Це найважче...
Саме у цей час для мене залишається найважчим саме правильно позначати час. Чому? Бо немає практики, бо мешкаю у російськомовному регіоні з народження, бо просто немає часу над цим працювати...
Коли ми вчимо дитину розпізнавати час? У дошкільному віці починаємо, а в початковій школі закінчуємо. Далі вона просто послуговується вивченим.
То ось чому я ніколи не була дотична до цієї теми на уроках, бо кожен повинен це робити вчасно!
Так, точно треба відпрацювати це уміння, але ж так багато усього треба, що до чогось руки не доходять... Але у плані у мене стоїть відпрацювання цієї звички... Сподіваюсь...
Головне тримати у голові, що прийменник вживається "ЗА" і треба сказати скільки залишилось хвилин до повної наступної години: за двадцять хвилин десята = мине двадцять хвилин і буде десята година рівно!
Чи складно це? Ні! Але, коли ми говоримо швидко, думаючи про те, як побудувати думку, то ці конструкції повинні йти на автоматі. І помиляються в них тільки ті, хто не довів до автоматичної дії навичку) Мені є над чим працювати. А вам?
Коментарі
Дописати коментар